ISP Welcomes Colegio Internacional Aravaca

We are extremely pleased to announce that we have joined the International Schools Partnership (ISP).

The next stage in the development of our school will be greatly enhanced by our inclusion within a group of schools that can deepen the range of experience and support available. The International Schools Partnership, a leading educational provider, will take our school forward to its next phase of development. Now is the right time to bring in new owners and investors such as the International Schools Partnership, in order to take our school into the future.

The International Schools Partnership has been attracted by our philosophy and priorities and is committed to fostering and developing them. The experience of their team in running prestigious schools around the world ensures can benefit from inclusion in their existing and developing programmes. The International Schools Partnership’s vision is to be the international schools group of quality and scale, with schools of choice recognised across local communities and the global education sector for amazing learning, ambition and growth.

ISP is a focused, growing and financially secure group with 43 schools located in Spain, Malaysia, Mexico, Costa Rica, the United States, the United Kingdom, Chile, Ecuador, Colombia, the United Arab Emirates, and Qatar.

To find out more visit:
www.ispschools.com

Estamos encantados de anunciar que nos hemos unido a International Schools Partnership (ISP).

El siguiente paso en el desarrollo de nuestro colegio va a ser una gran mejora gracias a la unión con un grupo de colegios que permitirá profundizar el rango de experiencia y apoyo. International Schools Partnership, proveedor líder del sector educativo, llevará a nuestro colegio a una nueva fase de desarrollo. Es el momento perfecto para que un nuevo dueño e inversor como es International Schools Partnership lleve a nuestro colegio hacia el futuro.

International Schools Partnership se ha sentido atraído por nuestra filosofía de colegio y nuestras prioridades, y se compromete a fomentarlas y desarrollarlas. La experiencia de su equipo en la gestión de prestigiosos colegios de todo el mundo garantiza que se puedan beneficiar de la inclusión y en el desarrollo en sus programas. La intención de International Schools Partnership es
ser el grupo internacional de colegios de calidad y nivel, con colegios muy reconocidos en las comunidades locales y el sector educativo global por su increíble aprendizaje, ambición y crecimiento.

ISP es un grupo consolidado, en crecimiento y seguro a nivel financiero con 43 colegios localizados en España, Malasia, Mexico, Costa Rica, Estados Unidos, Reino Unido, Chile, Ecuador, Colombia, Emiratos Árabes Unidos y Qatar.

Para saber más, visita su web:
www.ispschools.com