The Museum of Science

A field trip to the Museum of Science can complement and reinforce our school curriculum while also providing an ideal way to encourage students to have fun while learning. In this case as we are learning form the four elements in classroom we had a beautiful chance to find out more about some science and physics general ideas about, balance, air, energy, symmetries etc. A powerful learning resource and an educational potential, this give us the chance to optimize our learning.
The children in four A and B learned from interactive exhibits and hands-on play having a jolly time at the science museum at Alcobendas, Museo Nacional de Ciencia y Tecnología.

o Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores