Basketball Autumn Tournament

The IA basketball tournament has taken place during the month of October and November. This has counted with the participation of students from 3rd, 4th, 5th and 6th grade, who have done their best to become the winning team. Throughout the whole competition, the main sport values such as respect, team spirit and feelings management have been highly regarded.

On the one hand, the 3rd and 4th grade tournament was won by the WWE team, who beat the rival team the PIGMAN POLLOS in a very intense and exciting match. On the other hand, in the 5th and 6th grade tournament diverse teams played to achieve the victory and become the champions of Primary. Finally, the PAQUETES became the winning team in an evenly-matched final four.

Mr Adrian

Bask tourament 2

Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores    PSP | Profesores