Competition

What an amazing experience it is to get to meet new people through doing sports that you love?

Last Thursday, the PE department organized a league with Bernadette School.

The 3rd and 4th of Primary teams went to play hockey and basketball against the Bernadette’s team, and they had a great time! Not only because they enjoyed playing the matches, but also because of getting to know new kids and sharing the whole morning with them.

After seeing how much the kids enjoyed being with the other schools teams and kids, we may think to do this more often and to organize something similar!

What a great experience for our little players!!

Ms. Brenda

Competi Bernadette1

Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores