Ecogarden Project: The taking off

We finally got it! After two years of planning and unsuccessful attemps, we have just started all the planting works in our Ecogarden.

We have projected our garden as a Botanic one; It is devided into three different terraces: green garden, aromatic plants and medicional plants. We are also going to have a greenhouse, so we can have seedbeds even in winter .This place wants to be an open air classroom, a place where we can make activities, not only related with our naturalist intelligence, but with all the others, a place where we can “learn by living”.

M. Castellanos

o Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores