Final Project in Pre-School

To celebrate, among other things, the end of our comprehension projects in Pre-school, we shared the experience with all parents.

These activities triggered spaces full of emotions, illusions and a waste of energy in the classroom on the part of students, parents and teachers.

Through the transport (I2) we went on a Safari (I 3), we communicated it (I4) and we ended up seeing our city from the universe (I5).

Ms Paz

2aos padres

3aos padres

Solicita más información en nuestra página de contacto