Our Erasmus Teachers

To boost innovation and creativity, Internacional Aravaca school had a preparatory visit in Conwy (Wales) for an ERASMUS International Project.

This project includes a wide variety of interests on the STEAM approach and some other points on education that for sure will be part of an improvement in the quality of teaching and learning in our school. All these points were part of a discussion in our preparatory visit, with our colleagues from Belgium, Wales, Italy, Greece and Romania.

Erasmus Plus is the European Union programme for education, training, youth and sport. This programme aims to modernise education, training and youth work across Europe and to enhance teaching quality in the EU.

Ms. Janet

Janet1

Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores