School Day of Non-violence and Peace

Children have had a special celebration  in the playground today. They wrapped up the tree in the sandpit with beautiful ribbons, turning it into the "Make a wish tree"...each class wished for something good, and every colour was meant to be what they wanted to live on this day...peace, friendship, love, understanding, wellness... daily things that  we use to  take for granted. In the afternoon, the 5-year olds wrote and made nice pictures about the meaning of peace.

Ms Paz

Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores