I5 at the zoo

The I5 students enjoyed our field trip to the zoo.  The boys and girls were very excited to observe the wild animals.  They were especially amazed in the zoo’s aquarium.  In the midst of all the movement and noise, the children became quiet and contemplated the many underwater animals and plants.  The sea lion and dolphin shows and the goat petting zoo were also favourites.  It was wonderful to see the children contemplate the animals with such curiosity and wonder.

Ms Annie

o Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores