Encuentro Pizarra 2017

The anual conference “ Encuentro Pizarra”, on its 2017 edition, was held in Grajera (Segovia) on 30th September and 1st October.

A number of educational professionals had the opportunity of sharing two intense days to analyze and consider new educational trends around new technologies at school.
Janet V. Tribouillier participated with a workshop and a talk on how the use of new technologies can support the process of learning English in the classroom.

Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores    PSP | Profesores