I5 visiting the Zoo

Last week the I5 classes had a school excursion to the Madrid zoo.
We have learnt in class about the human body and what we eat. On this visit children saw first hand what the eating habits of many different animals are.
We saw sea lions, they eat meat and are called carnivores.There were deer that only eat grass and they are called herbivores.
And bears eat both meat and vegetables and are known as omnivores.There were many species of animals at the zoo but dolphins were the stars of the day.

o Solicita más información en nuestra página de contacto

E-Mail | Profesores