Halloween 2018

We had the greatest and spookiest Halloween ever! Our preschool ghosts, witches and pumpkins celebrated with surprise games while primary had fun with our indoor gymkana, costume parade and dancing to Ghostbusters!

Álvaro García Lacalle, Nicolás Cepeda, Mario Carrasco, Oliver Rico, Hugo Bernet, Mencía Bermejo and Jimena Alastalo were awarded with diplomas for the scariest, the best and the most creative costumes, but it was a hard decision – everyone was amazing. Teachers also made a special effort so Mr. David and Miss Berta were awarded with a best costume prize too! Green House was the winner of this Festival’s competition and they’ll have a special meal for that!!

A great day was had by all!

WATCH THE VIDEO

Hallo 2018 3

Hallo 2018 2

Solicita más información en nuestra página de contacto